То ясно че оспамихме яко темата,но поне да питам.. .Защо подяволите пука глави 2.4
Известие
Collapse
No announcement yet.
Съвет относно покупка на 159
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Двигателя при 159 е от олекотен тип.
Променена маслена система и самата ѝ конструкция. Заради това и самата глава е по-различна.
Лично за мен от тази проба да олекотят нещата са се насрали и съответно имат въпросния проблем.
Точно заради тези промени няма да видиш тези симптоми при стария модел двигател монтиран в 166-ца или 156-ца да речем.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеДвигателя при 159 е от олекотен тип.
Променена маслена система и самата ѝ конструкция. Заради това и самата глава е по-различна.
Лично за мен от тази проба да олекотят нещата са се насрали и съответно имат въпросния проблем.
Точно заради тези промени няма да видиш тези симптоми при стария модел двигател монтиран в 166-ца или 156-ца да речем.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 06
Alfa Romeo 33 1.5 90hp 85
Ex: Alfa Romeo 156 1.8TS
Comment
-
Да.
След средата на 2009-та година правят модификация в главата и тези глави не би трябвало да страдат от въпросния дефект.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеДвигателя при 159 е от олекотен тип.
Променена маслена система и самата ѝ конструкция. Заради това и самата глава е по-различна.
Лично за мен от тази проба да олекотят нещата са се насрали и съответно имат въпросния проблем.
Точно заради тези промени няма да видиш тези симптоми при стария модел двигател монтиран в 166-ца или 156-ца да речем.Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеДа.
След средата на 2009-та година правят модификация в главата и тези глави не би трябвало да страдат от въпросния дефект.
В грешка си, само това ще ти кажа.
И в двата постаMercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Comment
-
Бо, пич моите уважения, но май тиимаш проблем с главата.
моята каляска с мен игориво е 1870кг...и ми гори градско 9.5, извън 6-6.5-7 според зависи стила ми.
Стига с тая глава, аз лично знам 2-3 колеги са се оплакали, и съм сигурен, че главата се е спукала от друго, и е имало причина.
159 е страхотен автомобил, и обслужването й не е скъпо, стига се жалва, като дори не си поддържал такава. Щах да те разбера ако си сменил куп части на твоята лична.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеБо, пич моите уважения, но май тиимаш проблем с главата.
моята каляска с мен игориво е 1870кг...и ми гори градско 9.5, извън 6-6.5-7 според зависи стила ми.
Стига с тая глава, аз лично знам 2-3 колеги са се оплакали, и съм сигурен, че главата се е спукала от друго, и е имало причина.
159 е страхотен автомобил, и обслужването й не е скъпо, стига се жалва, като дори не си поддържал такава. Щах да те разбера ако си сменил куп части на твоята лична.
И съм сигурен, че на всички обезглавени главите им не са били виновни, а колите им не са били кошници, както се изказаха.
Тръгне ли да се търси оправдание за нещо, винаги може да се намери такова.
Я сега кажи колко приятели имаш със спукани глави на 2.4 10 клапанов мотор или на 166-ца и 156-ца?
V_A_N_K_A_T_A, обади се във Фиат и им кажи, че ония са в грешка, а не аз. Да не мислиш, че аз съм си измислил сервизния бюлетин.
Хайде със здраве и наистина спора очевидно е излишен.
Карай си самолета и не се впрягай толкова. И стискай палци да не сменяш пак глава.Last edited by BO; d.m.y г., 12:33.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко наистина се забелязва зачестено пукане на глави от определена серия, то най-вероятно това се дължи на конструктивни промени по тях. Но те едва ли са правени с цел олекотяване.
Но няма как - света се развива и икономията е главен движещ фактор.
И не говоря точно за 159-ката, а за този "нов" 2.4 двигател, който както споменах вече не е онова желязно чудовище от миналото, което да успееш да го счупиш трябва да имаш голям талант.
Тука караш и се молиш нещо да не изцвили в двигателния отсег. Не, че е проблем - всичко се прави. Ама лаврите, че жтд-то е здрав, в този случай въобще не са в сила. Стана си и този класически масов дизелов двигател с доста болежки, които излизат наяве.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеЩом и ти имаш 2-3 колиеги, има ли смисъл да продължаваме нататък?
И съм сигурен, че на всички обезглавени главите им не са били виновни, а колите им не са били кошници, както се изказаха.
Тръгне ли да се търси оправдание за нещо, винаги може да се намери такова.
Я сега кажи колко приятели имаш със спукани глави на 2.4 10 клапанов мотор или на 166-ца и 156-ца?
V_A_N_K_A_T_A, обади се във Фиат и им кажи, че ония са в грешка, а не аз. Да не мислиш, че аз съм си измислил сервизния бюлетин.
Хайде със здраве и наистина спора очевидно е излишен.
Карай си самолета и не се впрягай толкова. И стискай палци да не сменяш пак глава.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеГлавната цел е била олекотяване. Демек от конструкцията на двигателя да се отнеме максимално материал, за да се сведат разходите колкото се може по-ниско. Дори и блока на тия Алфи е по-различен с доста модификации.
Но няма как - света се развива и икономията е главен движещ фактор.
И не говоря точно за 159-ката, а за този "нов" 2.4 двигател, който както споменах вече не е онова желязно чудовище от миналото, което да успееш да го счупиш трябва да имаш голям талант.
Тука караш и се молиш нещо да не изцвили в двигателния отсег. Не, че е проблем - всичко се прави. Ама лаврите, че жтд-то е здрав, в този случай въобще не са в сила. Стана си и този класически масов дизелов двигател с доста болежки, които излизат наяве.
Иначе, ако просто ще си разсъждаваме, то от конструктивна гледна точка аз се сещам за някои доста по-вероятни мотиви пред икономията на 100 гр. алуминий. Като например - портване, постигане на по-добър температурен режим, подобряване на мазането и пр.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:58.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение2-3 колеги от форума, не ги познавам. 2,4 210кс не знам за нито една която да е имала проблеми.159 SW 2.4 Jtdm 2007
156 TS 1.8 1999
Avensis SW 2.2 D4D 2011
Comment
-
Първоначално публикувано от svetlin pilev Покажи съобщениеКолега,спориш с хора,които не карат и поддържат в момента такива коли.Не знам за сервизния бюлетин на Фиат ,ама в сервиза на Алфа Ромео във Варна не са чували за "огромния" проблем "пукане на глави на 2.4".Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
Comment